Północne rubieże czekają na bohaterów. Odkryj zaginione relikty przeszłości i zapisz się na kartach historii tych ziem.
 
HomeCalendarEventsFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Zdolności bohaterów

Go down 
AuthorMessage
Mistrz Gry
Admin
avatar

Posts : 53
Join date : 2018-05-22

PostSubject: Zdolności bohaterów   Tue Jun 19, 2018 3:44 pm

Miejsce na czysto systemowe opisanie najważniejszych zdolności oraz możliwości bohatera.

Format:
- Ogólny szkic stylu walki
- Główne zdolności atakujące (czy mają jakieś wymogi)
- Zdolności pomagające innym, jak inni mogą skorzystać z postaci
- W jakiej sytuacji bohater działa najlepiej
Back to top Go down
View user profile http://northmarches.forumpolish.com
Quing Pin

avatar

Posts : 26
Join date : 2018-05-26

PostSubject: Re: Zdolności bohaterów   Wed Jun 20, 2018 7:01 pm

Ogólny szkic stylu walki:
Jak najwięcej ataków bronią 2h

Główne zdolności atakujące:
-zwykłe ataki - z czasem zwiększy się ich ilość
-melee attack z feata / bonus action po krycie albo zabiciu (hp do 0)

-Action Surge - dodatkowa akcja / 1x na short rest
-Fighting Spirit - daje mi advantage do końca tury i 5-15 tymczasowego hp 3x/short rest
-dodatkowo z feata mogę zaatakować z dużą siłą za cenę celności (-5 do rzutu ale +10 do dmg)

Zdolności pomagające innym
Brak Bije damage w walce wręcz więc daje sneak attack

W jakiej sytuacji bohater działa najlepiej:
-jak ma advantage
-po short rest'cie (wszystkie umiejki się odnawiają)
-z bufami do trafienia (np. bless) i jakimiś do hp/ac byleby stać z przodu
Back to top Go down
View user profile
Oberon

avatar

Posts : 20
Join date : 2018-05-26

PostSubject: Re: Zdolności bohaterów   Thu Jun 21, 2018 5:16 pm

Ogólny szkic stylu walki:
- Szybkie zajmowanie strategicznych dla drużyny pozycji,
- Eliminowanie kłopotliwych przeciwników jak magowie, łucznicy,
- Duża mobilność, prędkość 35 ft(7 pól) i możliwość przechodzenia pod przeciwnikami,
- Bije w zwarciu i na krotki dystans,
- może spokojnie wbijac sie za linie przeciwnika, 17AC, 35hp i mozliwosc szybkiej ucieczki

Główne zdolności atakujące:
- zwykłe ataki laską, 1k8+4
- po każdym zwykłym ataku uderzenie z łokcia lub krótkodystansowy(30ft) strzał, radiant dmg, 1k4+4
Za 1 KI point moge zrobic dodatkowy taki atak (ilość KI=monk lvl, odnawiane na short rest)
- mogę strzelać z krótkiego łuku (80ft), 1k6+4

Zdolności pomagające innym:
Brak, ale:
Jego sens to ustawianie się tak, żeby inni mieli advantage.
Może szybko dotrzeć do poległych towarzyszy.

W jakiej sytuacji bohater działa najlepiej:

Jest uniwersalny.


Last edited by Oberon on Fri Jun 22, 2018 11:00 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Bardin Gimlisson

avatar

Posts : 16
Join date : 2018-05-28

PostSubject: Re: Zdolności bohaterów   Fri Jun 22, 2018 9:11 am

Ogólny szkic stylu walki:
- silne ataki bronią dwuręczną lub bardziej defensywna postawa z tarczą i toporem do rzucania
- wykorzystywanie manewrów do uzyskania przewagi w walce (mam 4 kości manewrów które odnawiają się na short rest

Główne zdolności atakujące:
- ataki dwuręcznym kafarem (2k6 +3) (mogę przerzucić wyniki 1 i 2 na kostkach)
- walka jednoręcznym toporem (1k6 +3)
- rzucanie toporami (20/60) (1k6 +3)
- Action Surge - dodatkowa akcja
- Maneuvering Attack - dodatkowe k8 obrażeń
- Feinting Attack - wybieram jednego przeciwnika i otrzymuję advantage przy następnym ataku i dodatkowe k8 do obrażeń
-Riposte - jeżeli przeciwnik zaatakuję nie trafi mnie w walce wręcz mogę zaatakować go przy użyciu reakcji i otrzymuję dodatkowe k8 do obrażeń

Zdolności pomagające innym:
- Maneuvering Attack - gdy zaatakuję przeciwnika mogę wybrać sojusznika który przy użyciu reakcji może przemieścić się (z połową szybkości), a zaatakowany przeciwnik nie może go zaatakować przy użyciu reakcji

W jakiej sytuacji bohater działa najlepiej
W walce na pierwszej linii mogę zarówno zadawać dużo obrażeń jak i przy pomocy tarczy przetrzymywać przeciwników
Back to top Go down
View user profile
Cahir

avatar

Posts : 23
Join date : 2018-05-23

PostSubject: Re: Zdolności bohaterów   Fri Jun 22, 2018 12:21 pm

Ogólny szkic stylu walki:
- ataki glewią o zwiększonym zasięgu (10 ft) wzmocnione Hunter's Mark i niekiedy Divine Smite,
- walka w pierwszej linii dzięki ciężkiemu opancerzeniu (chain armor 16 AC) i dużej liczbie punktów życia oraz odporności (50%) na necrotic i radiant,
- trzymanie przeciwników z dala od reszty drużyny dzięki Sentinel i Tunnel Fighter,
- duża skuteczność przeciwko jednemu silnemu przeciwnikowi,
- możliwość latania,
- czary atakujące i wspierające (3 I-lvl spell slots, 5 prepared spells) odnawiane na long rest.

Zdolności atakujące:
- atak glewią - 10 ft, +4 to hit, 1d10+2 slashing,
- rzut oszczepem - 30/120 ft, +4 to hit, 1d6+2 piercing,
- Hunter's Mark (concentration) - bonus action i spell slot, +1d6 obrażeń ataku na jednym przeciwniku, można przenosić po jego śmierci za pomocą bonus action, 10 rund (I-lvl spell slot),
- Divine Smite - spell slot po udanym ataku wręcz, 1d8+1d8x[spell-slot-lvl] radiant (+1d8 przeciwko fiend lub undead),
- Channel Divinity, odzyskiwane co short lub long rest,
- Abjure Enemy (Channel Divinity) - action, 60 ft, po nieudanym Wisdom saving throw przeciwnik zostaje zatrzymany w miejscu na 10 rund lub aż otrzyma obrażenia, fiend i undead mają disadvantage,
- Vow of Enmity (Channel Divinity) - bonus action, 10 ft, dostaję advantage do ataków przeciwko wskazanej istocie na 10 rund,
- Sentinel - trafienie kogoś za pomocą opportunity attack zmniejsza jego prędkość do 0, do końca tury + przeciwnicy prowokują opportunity attack nawet jeżeli użyją akcji Disengage + przeciwnik znajdujący się w zasięgu 5 ft prowokuje atak wręcz kosztujący reakcję jeżeli zaatakuje kogoś innego niż mnie, nie posiadającego Sentinel,
- Tunnel Fighter - postawa obronna do końca tury za bonus action pozwalająca na wykonywanie opportunity attack bez używania reakcji oraz wykorzystanie reakcji do ataku wręcz na przeciwniku, którzy ruszy się więcej niż 5 ft w moim zasięgu,
- Radian Soul - action, na 10 rund wyrastają niematerialne skrzydła umożliwiające latanie z prędkością 30 ft oraz do obrażeń z ataków i czarów dodawane są obrażenia radiant w wysokości poziomu postaci.
- Spell Smite (concentration) - bonus action, smite'y to kilka czarów, które podobnie do Divine Smite zwiększają obrażenia ataku wręcz z tą różnicą, że aplikują na celu dodatkowe efekty,
- Searing Smite - 1d6x[spell-slot-lvl] fire + na początku tury 1d6 fire (Constitution saving throw), można zgasić akcją,
- Thunderous Smite - 2d6 thunder + 10 ft push i prone (Strength saving throw),
- Wrathful Smite - 1d6 psychic + frightened (Wisdom saving throw), akcją można ponowić saving throw,
- Ensnaring Strike - restrained (Strength saving throw), Large i większe istoty mają advantage + na początku tury 1d6 piercing, akcją można ponowić saving throw

Zdolności wspierające:


W jakiej sytuacji bohater działa najlepiej:
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Zdolności bohaterów   

Back to top Go down
 
Zdolności bohaterów
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
North marches campain forum :: Północne Rubieże :: Bohaterowie-
Jump to: